Over ons

“Bij Stoepje bakker Walter is niks te gek; het woord nee staat niet in zijn woordenboek.”

Walter voegde zich al vroeg toe aan ’t Stoepje team. In 1983 begon hij als 17 jarige met werken bij de oprichter van ’t Stoepje: Jan de Graaf. Walter was toen al een praterig en olijk mannetje en genoot elke zaterdag van het contact met de mensen. Naast het gezellige op de markt wilde hij meer leren en te weten komen over de producten en ging in de bakkerij van de ’t Stoepje winkel werken. Hij leerde hier meer over het bakken, wat hij op de markt weer toe kon passen.

Na een tijdje ging Walter de hele week voor Jan naar de markt. In 1990 nam hij het heft in eigen handen en begon Walter voor zichzelf. Aan het begin had hij maar liefst 9 markten, dit deed hij samen met zijn vrouw Marja. Door de uitbreiding van het gezin heeft Walter een aantal markten op moeten geven. Op dit moment zijn dit er nog 4. Walter en Marja hebben samen drie kinderen die ook hart voor de zaak hebben. Sabine, Angela en Patrick gaan ook nog vaak mee naar de markt, wat ervoor zorgt dat de liefde voor brood en de markt ook echt in de familie zit.

Wat onderscheidt Stoepje bakker Walter van andere bakkers?

Naast dat Walter op de markt en in de winkel gewerkt heeft, is hij ook nog Stoepje vertegenwoordiger geweest. Dit zorgt ervoor dat hij ervaring heeft op alle vlakken. Zo heeft hij het voordeel dat hij heel veel kennis over de producten heeft die hij graag met zijn klanten wil delen.

Walter legt de lat erg hoog voor zichzelf, “alles moet perfect zijn!” Hij wil dat zijn kraam er op elk moment van de dag fantastisch uitziet. “Ik kan er al niet tegen als er een pakje bolletjes verkeerd om ligt.” Walter ziet de markt ook niet als werk, het is zijn hobby. Ook in zijn vrije tijd is hij er graag mee bezig ervoor te zorgen dat hij zichzelf en zijn kraam kan blijven ontwikkelen.

Persoonlijke benadering

Stoepje bakker Walter wil al zijn klanten persoonlijk benaderen. Doordat hij al zo lang op de markt staat, heeft hij echt een band opgebouwd met zijn klanten. “Ik heb oprecht interesse in mijn klanten en ben elke week weer benieuwd hoe het met ze gaat. Met mijn communicatie wil ik op een ‘warme en lieve’ manier met mijn klanten omgaan.” Door loyaal te zijn naar zijn klanten hebben veel klanten een vertrouwd gevoel bij onze Walter.

Meeveren met zijn klanten

In onze maatschappij zien we dat de wensen en behoeften blijven veranderen. De consument is trendgevoelig en Walter is zich hier ook zeker van bewust. Gezond en luxe zijn de belangrijkste trends op het moment. Hij probeert dit goed in de gaten te houden waardoor zijn assortiment altijd blijft veranderen. Wanneer een klant iets anders zou willen dan Walter op zijn kraam heeft, neemt hij dit met alle liefde de week erna mee! Door het zelf afbakken wil hij zijn klanten de verse beleving geven, ook de luxe producten die Walter verkoopt werken hieraan mee.

Service op maat!

Walter is op elk moment van de dag te bereiken. Hij biedt de mogelijkheid dat mensen via een appje of mailtje bij hem kunnen bestellen. Hij zorgt dan dat het de eerste volgende keer dat hij bij jouw op de markt staat voor je klaar ligt. Is de markt tot 3 uur maar werk je tot 5? Walter zorgt ervoor dat je jouw bestelling op jouw tijd, op een andere plek (winkel of horeca) op de markt op kunt halen. “We zoeken altijd een weg om iets te regelen!”

Walter staat altijd voor zijn klanten klaar, er is nog geen dag geweest dat hij niet op de markt staat. Klanten kunnen op hem rekenen!